activiteiten.png

Activiteiten

Door het hele jaar heen organiseert Stichting Twisted verschillende activiteiten. Soms hebben deze activiteiten te maken met een project, soms staan ze hier los van.

KLAP_MEI17INSTA2017 – KLAP
KLAP is een initiatief om jongeren van binnen -en buiten Almere te inspireren. Door middel van interviews met gastsprekers worden persoonlijke verhalen achter succesvolle, inspirerende initiatieven, personen of organisaties gedeeld. Er is ruimte voor interactie waarbij het publiek de sprekers vragen kan stellen en na afloop vindt een netwerkborrel plaats.

2 (1)2016 – Nablijven
Nablijven is een programma-aanbod bestaande uit workshops en masterclasses. Niet zomaar workshops, maar vernieuwende workshops, gegeven door de tofste docenten! Dat zijn mensen die zelf ook optreden, exposeren en uitgeven: jouw persoonlijke helden! Elke drie maanden is er een nieuw aanbod aan activiteiten, wat ook weer wordt afgesloten met een knallende eindpresentatie waar alle deelnemers aan meedoen.

Schermafbeelding 2016-11-28 om 18.32.282016 – KLAP
480886_485895868145018_1485504589_n2013 – Een Scheutje Soul
Een Scheutje Soul is een dansavond, aansluitend op het workshopprogramma van Nablijven. Geheel in stijl en in een soul-thema. Tijdens het evenement vonden optredens plaats van o.a Jenny Lane en diverse Almeerse singer-songwriters, poëzie voordragers en exposities van de Nablijven activiteiten. Een Scheutje Soul vond plaats in Corrosia, Almere.

klap42013 – KLAP

Poster_finaal-1-4502013 – Nablijven @ School
Nablijven is een programma-aanbod bestaande uit workshops en masterclasses. Niet zomaar workshops, maar vernieuwende workshops, gegeven door de tofste docenten! Dat zijn mensen die zelf ook optreden, exposeren en uitgeven: jouw persoonlijke helden! Stichting Twisted verzorgt middels Nablijven workshopdagen op scholen (basis, middelbaar) in heel Flevoland. Neem voor meer informatie contact op.

292580_357353644332575_1437019551_n2012 – KLAP

nablijven-sticker32012 – Nablijven @ School

kledingruilfeestvoor2012 – Shop from another closet
‘Shop from another closet’ is een kledingruilfeest waarbij bezoekers leuke kleding die ze niet (meer) gebruiken, kunnen ruilen voor kledingstukken van anderen onder het genot van een drankje en muziek. Het is gericht op jongeren die zich bezighouden met mode en lifestyle. Aan de hand van dit project willen studenten jongeren bewust maken van de duurzaamheid van kleding en dat je kleding op allerlei manieren kan hergebruiken.

dp11back2012 – Drumpatroon
Drumpatroon, in de volksmond bekend als het allerleukste feestje van Almere en omstreken, is back by dope demand. Op vrijdag 16 maart zal een nieuwe editie van de dansavonden plaatsvinden in poppodium De Meester, Almere. Dit maal nemen FS Green, DJ Turne en DJ Game Ova plaats achter de draaitafels.

nablijven-sticker32011 – Nablijven @ School

MastaAce-front2011 – Drumpatroon – Masta Ace
Op zondag 15 mei presenteert Drumpatroon een exclusief concert van de Amerikaanse rapper Masta Ace in poppodium De Meester te Almere. Verdere invulling van de avond bestaat uit muziek verzorgd door de vaste Drumpatroon DJ’s: Snef, G, Stefanovici en De D.
Het is de derde keer dat Drumpatroon een internationale artiest presenteert in Almere.

ClassickKleurenblindflyer2011 – Expositie – Kleurenblind
Stichting Twisted presenteert op vrijdag 15 april de expositie ‘Kleurenblind’ in de Do Gallery te Almere. De expositie staat in het teken van ‘Classick’, een project van de stichting waar hiphop en klassieke muziek wordt samengebracht door Almeerse jongeren. Tijdens de opening van de expositie verzorgen de deelnemers van ‘Classick’ een eerste live tryout.

vriendenvantwisted2010 – Evenaar festival – Vrienden van Twisted Live
Op 29 mei vindt het Evenaar Festival in Almere Buiten plaats. Stichting Twisted heeft een groot deel van het festival geprogrammeerd en biedt hierin podium aan jongeren uit heel Flevoland om hun talenten te delen met het publiek. Tevens zullen onder de noemer ‘Vrienden van Twisted Live’ verschillende artiesten collectief één speciaal optreden verzorgen. Lees meer.

stacytotnu2010 – Expositie – Stacy Tot Nu
Stichting Twisted’s ‘eigen’ Stacy Brunst timmert prima aan de weg met zijn fotografisch werk. Hij verzorgt niet alleen al het beeldmateriaal voor de stichting, maar schiet ook plaatjes van bekende -en minder bekende artiesten. Zo heeft hij o.a. Dio, Winne en Trijntje Oosterhuis mogen fotograferen. Maar hij leverde natuurlijk ook een grote bijdrage aan de uitstraling van de stichting. Lees meer

blokaanjebeen2010 – Een Drumpatroon aan je been
Het programma ‘Een blok aan je been’ op Stadsradio Almere zal een maand lang in het teken staan van ‘Drumparktroon’. Vanaf woensdag 21 juli zullen Drumpatroon DJ’s Snef, de D, Stefanovici en G vaste presentatoren Yorgos en Olmo ondersteunen in het maken van hun radioshow. De samenwerking zal worden afgesloten met een marathonuitzending op woensdag 11 augustus. Lees meer.

drumparktroonpopup2010 – DP pop-up store
Zaterdag 7 tot en met donderdag 12 augustus zal er door Stichting Twisted een zogeheten pop-up store worden geopend in Citymall Almere, het nieuwe stadshart van Almere. De tijdelijke winkel staat in het teken van Drumparktroon, het grootste hiphopfestival van Flevoland wat zondag 15 augustus plaatsvindt in het Almeerse Beatrixpark. Lees meer.