Pop up store

Zaterdag 7 tot en met donderdag 12 augustus zal er door Stichting Twisted een zogeheten pop-up store worden geopend in Citymall Almere, het nieuwe stadshart van Almere. De tijdelijke winkel staat in het teken van Drumparktroon, het grootste hiphopfestival van Flevoland wat zondag 15 augustus plaatsvindt in het Almeerse Beatrixpark.

Unibail-Rodamco, de eigenaar van Citymall Almere, stelt een week lang één winkelruimte beschikbaar aan Stichting Twisted. Het pand wat aan De Diagonaal 199 is gevestigd zal worden ingericht rondom het evenement ‘Drumparktroon’.

Hiermee biedt Citymall Almere de stichting de mogelijkheid om te participeren in het CITYBEACH evenement dat van 7 tot en met 15 augustus plaatsvindt op het Forum. Zowel ‘Drumparktroon’ als Citymall Almere hebben als doel publiek samen te brengen en iets toe te voegen aan het huidige aanbod. In dit geval zullen deze partijen dit gezamenlijk doen in de vorm van een pop-up store.
In de winkel (waar overigens niets verkocht wordt) zal informatie verkrijgbaar zijn over het hiphopfestival dat 15 augustus plaatsvindt in het Beatrixpark. Daarnaast presenteert het Almeerse T-shirtmerk ‘Label1382’ haar nieuwste collectie en exposeert Almeerder Stacy Brunst fotografisch werk. Verder zullen verschillende DJ’s live hiphop, soul, funk, reggae en dubstep sets draaien in de winkel. Dezelfde DJ’s zullen hun opwachting maken tijdens het CITYBEACH evenement.

De Drumparktroon pop-up store is van zaterdag 7 t/m donderdag 12 augustus geopend (13.00 tot 19.00 uur, op koopavond 21.00 uur) en gevestigd aan De Diagonaal 199. T-shirtmerk Label1382 en fotograaf Stacy Brunst exposeren nieuw werk en verschillende DJ’s verzorgen de muziek.