FULL presenteert BACPACK

full_twisted
Op dinsdag 8 december spelen de deelnemers van FULL in hun zelfgeschreven en geproduceerde theaterproductie BACKPACK in Kunstlinie Almere Flevoland. Een voorstelling over het meedragen van een rugzak vol met herinneringen, emoties en ervaringen. De voorstelling is een reis door het verleden, het heden en de toekomst.

In BACKPACK laten jongeren zien dat zij de regisseur zijn van hun eigen leven en hun toekomst niet laten bepalen door de gebeurtenissen uit hun verleden. De spelers nemen de toeschouwer door middel van dans, muziek en toneel in een walk-through-theater, letterlijk mee in hun rugzak. In deze backpack komt men van alles tegen: dromen, (zelf)acceptatie, verdriet en boosheid, vallen en opstaan en het behalen van doelen.

Stichting Twisted zorgt er met FULL voor dat kansen voor jongeren in Almere worden gecreëerd waardoor de weg naar onderwijs, arbeidsmarkt en maatschappij weer dichtbij hen komt te liggen. Met de voorstelling ‘BACKPACK’ wordt het derde projectjaar succesvol afgesloten.
FULL speelt BACKPACK twee maal op 8 december. De voorstelling is geregisseerd door Britt Teeling en Shelton Telesford. Beiden touren momenteel door Nederland met het theaterfenomeen JEANS.

DATUM: dinsdag 8 december
LOCATIE: KAF, Esplanande 10 Almere
AANVANG: Voorstelling 1, zaal open 18.30 uur, aanvang 19.00 uur / voorstelling 2, zaal open 19.30, aanvang 20.00 uur.
KAARTVERKOOP: Kaarten kosten € 10 en zijn verkrijgbaar aan de deur of te reserveren via reservering@stichtingtwisted.nl
FULLBP_insta