Optreden in het Koninklijk Huis

11000145_852214251502112_2614133627558107646_n Donderdag 26 mei verzorgen jongeren van Stichting Twisted een optreden op Paleis Noordeinde in Den Haag. Die dag worden de prestigieuze Appeltjes van Oranje uitgereikt door Koningin Máxima. Een groep Almeerse talenten uit de stal van Twisted zorgt voor het muzikaal intermezzo in het Koninklijk Huis.

De Appeltjes van Oranje is een jaarlijkse prijs van het Oranje Fonds voor succesvolle sociale initiatieven die verschillende groepen mensen samen brengen. Dit jaar draait de zoektocht voor de prijs om gemeenschappelijke voorzieningen die helemaal worden gerund door vrijwilligers. Koningin Máxima reikt de prestigieuze prijs uit op donderdag 26 mei.

Stichting Twisted helpt jongeren bij het ontdekken en ontwikkelen van hun talenten. Deelnemers van projecten als ‘Classick’ en ‘FULL’ werkten aan een gezamenlijke show voor deze bijzondere gelegenheid. Zij presenteren een muzikale mix van hiphop, klassiek en spoken word.

“We voelen ons enorm vereerd dat we zo’n bijzonder optreden mogen verzorgen. Het bewijst maar weer eens op wat voor plekken je terecht kunt komen als je je best doet om je te ontwikkelen. Dat doen deze jongeren allemaal op hun eigen manier binnen verschillende projecten. Daarbij worden we fantastisch ondersteund door vrijwilligers. Dat maakt deze kans extra speciaal voor ons. We zijn er trots op dat we kunnen laten zien wat voor effect dat heeft.”, aldus directrice Cheryl Mak.