Twisted X KAFTIVAL

KAF_Facebook_Profielfoto-2 kopieOp vrijdag 16 september vindt in Kunstlinie Almere Flevoland het indoorfestival KAFTIVAL plaats. Stichting Twisted heeft de eer om hier binnen invulling te geven aan een eigen ruimte: een blockparty met diverse deejays en live optredens.

Stichting Twisted is door KAF uitgenodigd om een eigen feestje te organiseren binnen het indoorfestival. Dit zal plaatsvinden in de vorm van een ‘blockparty’ in een patio van het gebouw. Voor de invulling van de avond nodigde Twisted zo veel mogelijk van haar muzikale vrienden uit.

Op het programma staan optredens van het Almeerse duo Ismael & Thomson en de populaire rapper Jonna Fraser. Ook de uit Almere afkomstige deejays Nuances, Stefanovici en Kaze maken hun opwachting en de avond wordt feestelijk afgesloten met sets van deejays WaxFiend en Addik & Zoe (bekend van Kuddedieren).

“Wij hebben alle ingredienten voor een supervette avond: goede muziek, gratis cocktails en alleen maar gezellige mensen. Dat we in de patio zitten, maakt het nog leuker. Je hebt het open lucht gevoel van een festival en dat we daar glas omringd zijn zorgt voor een bijzondere sfeer”, aldus Cheryl Mak van Twisted.

Het programma start om 21 uur en duurt tot 01 uur. Toegang is gratis, maar alleen op uitnodiging.

“De patio is vrij klein, dus we hebben beperkte ruimte. We hebben een groot netwerk van jonge Almeerders. We vinden het vooral belangrijk dat zij erbij kunnen zijn en hebben persoonlijke uitnodigingen met speciale gouden pins verstuurd. Op vertoon van zo’n exclusieve pin krijg je toegang tot onze area”.

De komende dagen geeft Twisted nog gouden pins weg via social media. Wie achter het net vist, hoeft niet te treuren want er staat bij KAFTIVAL voor ieder wat wils op het programma. Zo zijn er optredens van o.a. Broederliefde, Sir OJ en Mairo Nawaz.
Gratis toegangskaarten zijn te reserveren via kaftival.nl.